NEED A SALES FUNNEL ON STEROIDS?
YOUR FACEBOOK ADS SUCK?
AD TARGETING? HUH?!!!
OK, TIME FOR SOME HELP OR JUST TIME FOR
SOMEONE ELSE TO DO THIS SHIT FOR YOU, RIGHT?!
MEET BADASS
SALES FUNNELS
THAT'S HER, OVER THERE!
Here's the deal... if you're not an expert at Facebook ads, ad targeting, sales funnels and follow up email sequences, ask yourself a question... WHY THE F*** ARE YOU TRYING TO DO THIS YOURSELF? You think you're gonna save money that way? As in, save money by buying a bunch of courses and teach yourself, take months to get anything launched, if you ever do, and then never get the results you're looking for! That makes sense, doesn't it?! WRONG!!!
You want RESULTS, right???
Look... I don't give a crap if you work with me or anyone else... just do yourself a favor and recognize that you don't know how to do this stuff and GET SOMEONE WHO KNOWS WHAT THEY'RE DOING!!!
When you do that, you GET TO MARKET FASTER, you GET BETTER RESULTS, and you MAKE MORE MONEY a helluva lot sooner!
WANT TO TALK TO ME?
OK, SO HERE'S THE DEAL... YOU WANT TO WORK WITH ME? YOU GOTTA BE A COOL PERSON, SOMEONE I WANT TO WORK WITH, SOMEONE I'M GOING TO INVEST MY TIME IN... IF YOU SUCK, YOU CAN'T WORK WITH ME!
PEOPLE WHO HAVE SURVIVED WORKING WITH THE BADASS

Christina Allan says:

**Shoutout** I work in a unique market and have struggled immensely with getting expert advice on: 1) how to find my ideal client via Facebook 2) how to convert my ideal client. Finally, thank you God, I was fortunate enough to be included in this group and was recommended, Arlene Battishill, through one of the members (thank you!!!) ! HOLY COW!!! I feel like my life has just begun! lol! For real....it is worth every minute you spend with her! Arlene looked over my current campaign and did NOT hold back on giving her expert advice (which I greatly appreciate). I have my work cut out for me but I am super excited to start over because this is what I feel in alignment with (not the crappy advice I spent thousands on receiving....thousands) and know it is what I need to get the job done! I look forward to sharing my results with you all soon :-) Thank you SO much Arlene Battishill for helping me get back on the right path!!

Chris McMillin says:

I've spent the better part of the last year under Arlene's mentorship and I have literally 10x'd my business. She knows the details the others pretend to know. Looking forward to seeing your results!

Tyron Giuliani says:

To some of us she is Big Momma, Arlene can get you on the right track pretty quick!

Rose Zhao says:

Arlene Battishill can literally change a person from head to toe, from inside and out. :)
YOU THINK YOU GOT WHAT IT TAKES TO
GET THE BADASS TO WORK WITH YOU?
Copyright 2017, BadAss Sales Funnels, All Rights Reserved
Powered By ClickFunnels.com